Obľúbené 0 Porovnanie 0

Oprava spotrebiča Beko

Pokiaľ váš spotrebič Beko nefunguje tak ako má, je tu pripravený náš servisný tím vrátane vlastných servisných technikov Beko. Závadu stačí nahlásiť nášmu zákazníckemu centru alebo prostredníctvom online formulára. Servisný technik si už s vami dohodne termín opravy tak, aby bol váš spotrebič Beko opäť čo najskôr v poriadku.

Úplné znenie záručných podmienok si môžete prečítať tu.

 

vlastni servsisni technici

Vlastní servisní technici

Rozsáhlá servisní síť po celé SK

Rozsiahla servisná sieť po celej SR

Zarucni i pozarucni servis

Záručný a pozáručný servis

 

 

Čo je na objednanie opravy spotrebiča potrebné?

Na objednanie záručnej opravy spotrebiča majte poruke predajný doklad a výrobné číslo. Pokiaľ sa jedná o záručnú opravu v rámci akcie 5 rokov záruky, pripravte si aj certifikát. V prípade pozáručnej opravy postačí model spotrebiča a výrobné číslo. Návod, kde sa model spotrebiča a výrobné číslo nachádzajú, nájdete tu.

S akým produktom potrebujete poradiť?


Najčastejšie otázky a odpovede

Mám neopraviteľný spotrebič v predĺženej záruke, ako mám postupovať?

Pokiaľ máte predĺženú záruku od výrobcu (vlastníte Beko certifikát 5 rokov záruky) a uplynú 2 roky od zakúpenia spotrebiča, urobíme výmenu spotrebiča priamo my, nie predajca. Stačí zaslať kópiu montážneho listu od technika s vyjadrením, či súhlasom o výmene a kópiu predajného dokladu na e-mail reklamacie.beko@bekosa.cz, a výmenu s Vami vyriešime.

Bola pre Vás táto odpoveď užitočná?

Aká lehota na opravu je v predĺženej záruke?

V predĺženej záruke sa snažíme vykonávať opravy v čo najkratšom možnom termíne, tak isto ako pri dvojročnej záruke. Konkrétna maximálna lehota na opravu však určená nie je.

Bola pre Vás táto odpoveď užitočná?

Kde môžem kúpiť náhradné diely na môj spotrebič?

Náhradné diely je možné objednať prostredníctvom e-mailu zakaznickecentrumsk@bekosa.cz.

Bola pre Vás táto odpoveď užitočná?